Bet kuri, prekes gaminanti įmonė, turi poreikių savo produkciją pristatyti pirkėjams arba tarpininkams, kurie rūpinasi jos tolimesne distribucija. Jei prekyba vyksta šalies ar regiono viduje, tam galima naudotis nuosavu transportu, tačiau vis daugiau Lietuvos įmonių stengiasi bent dalį produkcijos eksportuoti į kitas šalis. Tokiu atveju beveik neįmanoma išsiversti be ekspedijavimo ir logistikos paslaugas teikiančių kompanijų pagalbos.
Ne išimtis ir daržovių augintojai, kurie ne visada sugeba realizuoti visą derlių šalies viduje ir taip atsiranda poreikis jį realizuoti užsienio šalyse. 2018 m. daržovės, buvo vienintelės žemės ūkio prekės, kurių eksportas augo lyginant su 2017 m. eksporto statistikos duomenimis. O tai reiškia, kad ir logistikos kompanijoms teko patenkinti daugiau užsakovų poreikių, siūlant tinkamas paslaugas, kurios gerokai skiriasi nuo neaugalinės kilmės prekių eksporto.
Pirmiausia logistikos įmonėms reikia turėti tinkamas transporto priemones, kuriose pervežamos daržovės galėtų būti tinkamai pervežamos ir neprarastų savo fizinių ir cheminių savybių, bei prekinės išvaizdos. Antra – labai svarbu, pasirinkti optimaliausią maršrutą, kuris leistų išvengti neplanuotų sustojimų ir neprailgintų kelionės, nes šioje srityje svarbi yra kiekviena diena. Taip pat svarbu yra turėti galimybę gauti informaciją apie transporto buvimo vietą, kad būtų galimybė laiku pranešti užsakovams apie atvykstantį užsakymą.
Turint kokybišką transporto valdymo sistemą, visi šie aspektai gali būti įgyvendinami gerokai lengviau. Ekspedicijos vadybininkai gali ne tik greitai sudėlioti užsakymus, bet ir maksimaliai išnaudoti turimas transporto priemones, bei suplanuoti atvykimo laiką iki numatytos išsikrovimo vietos. Svarbu ir turėti galimybę iš anksto planuoti vežimus, ypač kai kalba eina apie sezonines daržoves, kurių pristatymui pas užsakovą yra duotas ganėtinai ribotas laikas. Visus tuos procesus padės automatizuoti valdymo sistemos skirtos logistikos kompanijoms.